poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Odcinek 690.

Lista utworów zagranych w 690. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Mary Rumi - Kocham się w poecie
Krzysztof Nurkiewicz - Bardziej
Waldemar Śmiałkowski - Może ten ktoś
Tomasz Wachnowski - Kiedy uciekasz
Tomasz Wachnowski - Byłoby miło
Mirosław Czyżykiewicz i Witold Cisło - Kocham
Mirosław Czyżykiewicz i Witold Cisło - Serce jest Twoje
Daniel Gałązka z zespołem - Ze mną trzeba o rozstaniu
Daniel Gałązka z zespołem - TAk jak my córeczka
Daniel Gałązka z zespołem - Niebieski kolega
Daniel Gałązka z zespołem - Rodzą się dzieci
Daniel Gałązka z zespołem - Przytuleni
Daniel Gałązka z zespołem - Jesteśmy z łzy
Daniel Gałązka z zespołem - I zobacz
Daniel Gałązka z zespołem - Żyję tak dalej
Daniel Gałązka z zespołem - Wszystko jasne
Mateusz Rulski - Dziewczyna z Olsztyna
Maja Kleszcz - Na całych jeziorach Ty
Nosowska - Kto?
Nosowska - Polska
Grzegorz Turnau - Pejzaż bez Ciebie
Grzegorz Turnau - Byłem w Nowym Jorku
Michał Bajor - Nie opuszczaj mnie
Stare Dobre Małżeństwo - Z rozkazu serca, ognia, powietrza i wody
Stare Dobre Małżeństwo - Niebo sierpniowe
Stare Dobre Małżeństwo - Bieszczadzkie Anioły



Brak komentarzy: