poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Odcinek 689.

Lista utworów zagranych w 689. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Stare Dobre Małżeństwo - Schronisko Aniołów
Stare Dobre Małżeństwo - Bieszczadzkie Anioły
Marta Andrzejczyk - Cicho
Marta Andrzejczyk - Lament
Marta Andrzejczyk - Portretowanie umarłej
Polskie Znaki - Mazurek
Polskie Znaki i Małgorzata Sobczyk - Jest drabina do nieba
Polskie Znaki i Radek Łukasiewicz - Już idę do grobu
Polskie Znaki i Michał Szpak - Żegnam Cie mój świecie wesoły
Polskie Znaki i Mark Lanegan - Oh Angel
Polskie Znaki i Sosnowski - Cokolwiek w świecie
Polskie Znaki i Matylda Damięcka - Oj jak fałszywe wszystko
Polskie Znaki i Vito Bambino - Niech monarchowie
Polskie Znaki i Sanah - Przydzie Panie zaginąć
Polskie Znaki i Matylda Damięcka - Anielski orszak
Krzysztof Myszkowski - Oswojony przez śmierć
Daniel Gałązka z zespołem - Żyję tak dalej
Daniel Gałązka z zespołem - Ze mną trzeba o rozstaniu
Daniel Gałązka z zespołem - I zobacz
Daniel Gałązka z zespołem - Niebieski kolega
Krzysztof Myszkowski - Anatema na śmierć



Brak komentarzy: