poniedziałek, 16 maja 2022

Odcinek 676.

Lista utworów zagranych w 676. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Paweł Szymański - Za późno, by płakać
Arek Zawiliński - Biały sufit
Arek Zawiliński - Moje buty już tam są
Paweł Kadłub Stankiewicz - Olimp upadnie
Paweł Kadłub Stankiewicz - Kim jestem
Pawel Kadłub Stankiewicz - Afganistan
Paweł Kadłub Stankiewicz - Pierwszy dzień. Kolejny
Karolina Lizer - Bohaterowie Remarque'a
Piotr Bukartyk - Sinaloa
Piotr Bukartyk - Ostatni okręt
Piotr Bukartyk - Piasku ziarenka
Piotr Bukartyk - Inne Kraje
Grażyna Łobaszewska i Ajagore - Czas nas uczy pogody
Grażyna Łobaszewska i Ajagore - Brzydcy
Joanna Kondrat - Bardzo prosta piosenka
Joanna Kondrat - Pytania
Joanna Kondrat - Czas
Czerwony Tulipan - Song o ciszy
Czerwony Tulipan - Olsztyn kocham
Czerwony Tulipan - Paco de Czamara
Czerwony Tulipan - Sekret kardynała Richelieu
Czerwony Tulipan - A ja chcę tu być
Czerwony Tulipan - Herbata w barze przy dworcu
Czerwony Tulipan - Mądrość - A ja go nie rozumiem
Czerwony Tulipan - Jedyne, co mam
Czerwony Tulipan - Zatańczymy na moście


Brak komentarzy: