poniedziałek, 4 października 2021

Odcinek 647.

Lista utworów zagranych w 647. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Wojciech Gęsicki - Zegary
Wojciech Gęsicki - Życiem się ciesz
Wojciech Gęsicki - Prośba
Wojciech Gęsicki - Tańczmy po miłości kres
Wojciech Gęsicki - Motorek
Wojciech Gęsicki - Będziesz moją panią
Marek Grechuta - Korowód
Marek Grechuta - Serce
Marek Grechuta - Świat w obłokach
Grzegorz Turnau - Nie wiem o trawie
Wojciech Majewski Quintet - Będziesz moją panią
Wojciech Majewski Quintet - Wszystko dla Twej miłości
Wojciech Majewski Quintet - Dni, których nie znamy
Katarzyna Groniec - Ja nie chcę spać
Maja Kleszcz - Nim wstanie dzień
Maja Kleszcz - Na całych jeziorach Ty
Kasia Rodowicz - W żółtych płomieniach liści
Stanisław Soyka - Uciekaj moje serce
Marek Dyjak - Kiedy mnie już nie będzie
Tomasz Steńczyk - Piosenka o okularnikach
Raz Dwa Trzy - Oczy tej małej
Magda Umer - Pogoda na szczęście
Ewa Błaszczyk - Jeżeli jest
Marcin Januszkiewicz - Kołysanka dla okruszka
Joanna Lewandowska - Śpij, bajki śnij

 

 

Brak komentarzy: