poniedziałek, 13 września 2021

Odcinek 644.

Lista utworów zagranych w 644. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Apolinary POlek - Mnich zostaje nad rzeką
Apolinary POlek - Biegnijmy w noc
Sosnowski - Taki sam
Sosnowski - Deszcz
Marcin Różycki - Kiedy Cię nie ma
Marcin Różycki - Przebudzenia
Wiesław Gołas - W Polskę idziemy
Wiesław Gołas - Do Ciebie szłem
Wiesław Gołas - Moja dziewuszka nie ma serduszka
Wiesław Gołas - Podła
Wiesław Gołas - No, co ja ci zrobiłem
Wiesław Gołas - Upiorny twist
Marcin Januszkiewicz - Deszcze niespokojne
Marcin Januszkiewicz - Od nocy do nocy
Marcin Januszkiewicz - Na kulawej naszej barce
Marcin Januszkiewicz - Nim wstanie dzień
Tomasz Steńczyk - Kiedy mnie już nie będzie
Tomasz Steńczyk - Holandia
Tomasz Steńczyk - Przeznaczenia
Stare Dobre Małżeństwo - Topielica
Stare Dobre Małżeństwo - Mówi mądrość
Stare Dobre Małżeństwo - To ci dodaje sił
Stare Dobre Małżeństwo - Cóż mogę? Coraz gorzej widzę



Brak komentarzy: