poniedziałek, 26 lipca 2021

Odcinek 637.

Lista utworów zagranych w 637. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Stare Dobre Małżeństwo - Uciekinierzy
Stare Dobre Małżeństwo - Jestem bezpieczny
Stare Dobre Małżeństwo - Maskarada
Kaśka Sochacka - Znowu jestem w punkcie, który dawno temu już minęłam
Kaśka Sochacka - Nie było Cię
Kaśka Sochacka i Kortez - Dla mnie to już koniec
Waldemar Śmiałkowski - Najczulej
Waldemar Śmiałkowski - Może ten ktoś
Waldemar Śmiałkowski - Wino czerwone wino
Joanna Kondrat - Karma
Joanna Kondrat - Burza
Krzysztof Napiórkowski - Jest pięknie
Krzysztof Napiórkowski - Panie wiotkiej trzciny
Krzysztof Napiórkowski - Wszystko gdzieś w nas
Krzysztof Napiórkowski - Planetarium
Tomasz Wachnowski - Bo jak Cię mam zapomnieć
Tomasz Wachnowski - To Ty
Tomasz Wachnowski i Anna Treter - Znaki na niebie
Tomasz Wachnowski i Anna Treter - Naszej przestrzeni
Dominika Barabas - Prośba
Dominika Barabas - Chciałabym nie czuć nic
Dominika Barabas - Czas pożegnań
Marcin Skrzypczak - Dokąd tak można
Marcin Skrzypczak - Atletom polskim
Marcin Skrzypczak -  Przez ogień
Mateusz Rulski - Być może kiedyś
Mateusz Rulski - Tak mi mało Ciebie
Szymon Zychowicz - Schron
Szymon Zychowicz - Pozytywka
Szymon Zychowicz - Wolni od trosk
Szymon Zychowicz - Wyszedł z domu trzy lata temu (Po prostu)

 

 

Brak komentarzy: