poniedziałek, 31 maja 2021

Odcinek 629.

Lista utworów zagranych w 629. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Leski - Nie chcę zmieniać nic
Leski - Chiny
szymonmówi - Grochów
Jucho - Wiosenny
Mela Koteluk i Kwadrofonik - Otwarcie przemian
Mela Koteluk i Kwadrofonik - Nie bój się nocy
Barbara Krafftówna i Jerzy Wasowski - Najwyższa mądrość
Jerzy Wasowski i Monika Borzym - Fortuna kołem się toczy
Jerzy Wasowski i Anna Maria Jopek - Ktoś zbudził mnie
Jerzy Wasowski - Widmo komercjalizmu
Jerzy Wasowski - Mnie za to płacą
Jerzy Wasowski - To ona
The Gruz Brothers Band - Tabletki ze słów
The Gruz Brothers Band - Zniechęcenie
The Gruz Brothers Band - Zgodliwość
The Gruz Brothers Band - Makatka dla Janka Rybowicza
The Gruz Brothers Band - Wolność
The Gruz Brothers Band - Tryptyk niedokończony
The Gruz Brothers Band - Kac o poranku
The Gruz Brothers Band - Zapaliłeś dzień
The Gruz Brothers Band - Z rozkazu serca, ognia, powietrza i wody
The Gruz Brothers Band - Niebo sierpniowe
The Gruz Brothers Band - Zabieszczaduj z nami
The Gruz Brothers Band - Dymi mi z czachy
The Gruz Brothers Band - Kraj odwócony
The Gruz Brothers Band - Dałeś mi łaskę
The Gruz Brothers Band - Biały kompas

 

 

Brak komentarzy: