poniedziałek, 11 stycznia 2021

Odcinek 611.

Lista utworów zagranych w 611. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Anna Smołowik - Aktywiści
Przemek Mazurek - Gadu-gadu
Stanisław Soyka - Jedni piszą wiersze piórem
Stanisław Soyka - Uciekaj moje serce
Maja Kleszcz - Niech żyje bal
Tomasz Steńczyk - Piosenka o okularnikach
Magda Umer - Miłość w Portofino
Maja Kleszcz - Na całych jeziorach Ty
Maja Kleszcz - W dziką jabłoń Cię zaklęłam
Maja Kleszcz - Wielka woda
Marcin Januszkiewicz - Nim wstanie dzień
Maja Kleszcz - W żółtych płomieniach liści
Maja Kleszcz - Sing sing
Maryla Rodowicz - Ja z podrózy
Maryla Rodowicz - Płaczmy razem
Seweryn Krajewski - Kogoś mieć
Seweryn Krajewski - Środowisko naturalne
Seweryn Krajewski - Wolę słoneczniki
Seweryn Krajewski - Tak się kochamy
Agata Rożankowska - Luna Srebrnooka
Paweł Ruszkowski - Zielono mi
Paweł Ruszkowski - Kłaniam ci się, Kościerzyno
Katarzyna Groniec - Rodzi się ptak
Katarzyna Groniec - Ja nie chcę spać
Dorota Osińska - Sama chciała


Brak komentarzy: