poniedziałek, 4 stycznia 2021

Odcinek 610.

Lista utworów zagranych w 610. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Wolna Grupa Bukowina - Sielanka o domu
Andrzej Garczarek - Pod bladożółtą blaszką słońca
Stare Dobre Małżeństwo - Trzeba żyć
Ewelina & The Poltrane - Złudne nadzieje
W Tym Sęk - Po drugiej stronie
Paulina Bisztyga - Ile się można bać
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Szukałem Cię wśród jabłek
Elżbieta Adamiak i Adam Nowak - Trwaj chwiolo trwaj
Lena Piękniewska - Wyspa
Szymon Zychowicz - Wyszedł z domu trzy lata temu (Po prostu)
Tomasz Wachnowski - Bo jak Cię mam zapomnnieć
Mariusz Lubomski - Złe towarzystwo
Mariusz Lubomski - Już nie płynę
Mariusz Lubomski - Nie streślaj mnie
Mariusz Lubomski - Zegarek po starym
Piotr Bukartyk - List do siebie
Piotr Bukartyk - Durna miłość
Mirosław Czyżykiewicz - Laura
Mirosław Czyżykiewicz - W stylu Horacego
Mirosław Czyżykiewicz - Jednym szeptem
Dzidka Muzolf - Może lepiej
Robert Kasprzycki - Niebo do wynajęcia
Andrzej Poniedzielski - Pilnujmy marzeń
Daniel Gałązka z zespołem - Niema kolęda
Daniel Gałązka z zespołem - Kolęda z pamięci
Daniel Gałązka z zespołem - Kiedy się Bóg pochylił
Daniel Gałązka z zespołem - Człowiek Boga wydał


Brak komentarzy: