poniedziałek, 24 grudnia 2012

Odcinek 194.

Lista utworów zagranych w 194. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Tomasz Wachnowski - Śniegowice
Rober Kasprzycki - Kolęda nova
Szymon Zychowicz - Za oknem gwiazda
Andrzej Wawrzyniak - Podzielimy się milczeniem
Andrzej Wawrzyniak - Hej kolędo leć
Daniel Gałązka z zespołem - Bezbronna kolęda
Daniel Gałązka z zespołem - Kiedy się Bóg pochylił
Daniel Gałązka z zespołem - Niema kolęda
Basia Stępniak-Wilk i Wojciech Brzeziński - Znów mnie znajdziesz
Basia Stępniak-Wilk i Tomasz Mars - Trwaj chwilo niebieska
Basia Stępniak-Wilk - Z gwiazdą
Basia Stępniak-Wilk i Lidia Jazgar - Kolęda krakowska
Tamara Kalinowska - Ten kto przychodzi dla innych
Agata Rymarowicz - Szczondriwka
Agata Rymarowicz - Biała piosenka
Marek Gałązka i Grupa Po Drodze - Piosenka o starszych ludziach
Tomasz Olszewski - Nasze miasto pobielone
Tomasz Olszewski - Zimowa piosenka dla żony
Tomasz Olszewski - Ty pomyśl o mnie gdym jest w drodze
Chwila Nieuwagi - Proza świąteczna
Olek Różanek i Ambasadorzy - Pastorałka na planie gwiazd
Andrzej Hałabuda i chór dziecięcy - Ko ko kolęda
Waldemar Śmiałkowski - Hotel film
Waldemar Śmiałkowski - Czas na cuda
Tomasz Wachnowski - I tak ma być
Jarosław Wasik - Mędrcy świata
Anna Maria Jopek - Lulajże Jezuniu
Anna Maria Jopek i Stanisław Jopek - Jezus malusieńki
Młynarski Plays Młynarski - Szara kolęda
Magda Umer - Słynny niebieski prochowiec


Brak komentarzy: