wtorek, 6 kwietnia 2010

Odcinek 53.

Lista utworów zagranych w 53. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Couluer Cafe - Okna
Piotr Bukartyk - W życiu liczy się porządek
Piotr Bukartyk - Pryszcz na nosie
Rozdwojenie Jaźni - Kim jesteś
Sekret Franciszka - Szczęście
Mechaniczna Pomarańcza - Między krzesłem a podłogą
Basia Hanaczewska - Taką mnie zapamiętaj
Renata Przemyk - Odjazd
Maria Peszek - Moje miasto
Gaba Kulka - Niejasności
Mikromusic - Tam nie ma mnie
Jerzy Filar - I przyjdzie wytrzeźwieć z wielkich miłości
Robert Kasprzycki - Vis a vis
Słodki Całus od Buby - Miasto, którego nie znam
Stanisław Soyka - Kiedy jesteś taka bliska
Martyna Jakubowicz - Wokół strażniczych wież
Jaromir Nohavica - Pritel
Andrzej Sikorowski - Przyjaciel
Jaromir Nohavica - Dlouha tenka struna
Wolna Grupa Bukowina - Niczym długa cienka struna
Czerwony Tulipan - Niezauważalna
Czerwony Tulipan - Znajdziesz mnie na spalonym moście
Basia Raduszkiewicz - Spojrzenie
Tomasz Wachnowski - Czasami nam się zdaje
Tomasz Wachnowski - Kubuś filatelista
Szymon Zychowicz - Wolni od trosk
Mariusz Zadura - Chory na wyobraźnię
Sami o sobie - Odkąd Cię poznałam
Iwona Loranc - Naszej przestrzeni


 

Brak komentarzy: