poniedziałek, 27 grudnia 2021

Odcinek 657.

Lista utworów zagranych w 657. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Wojciech Młynarski i Jan Młynarski - Szara kolęda
Zuzanna i Czesław Mozil - Akacje na Stalowej
Grzegorz Turnau i Igor Herbut - Zupa na plantach
Asia Nawojska - Mów ile chcesz
Kwartet ProForma - My wiemy, kim jest
Kwartet ProForma - Ponad mrokiem rzek
Kwartet ProForma - Boogie Street
Kwartet ProForma i Kazik Staszewski - Prawie jak ten blues
Kwartet ProForma i Roman Kostrzewski - Mój tajemny świat
Kwartet ProForma i Arkadiusz Jakubik - Oto jest
Kwartet ProForma i Tomasz "Titus" Pukacki - Chcesz zrobić ciemniej
Tomek Wachnowski - W taki ziąb
Tomek Wachnowski - Pieśń o przyjacielu
Tomek Wachnowski - Moja cygańska
Marcin Skrzypczak - Kolęda wędrująca
Andrzej Wawrzyniak - Podzielimy się milczeniem
Daniel Gałązka z Zespołem - Niema kolęda
Daniel Gałązka z Zespołem - Kolęda z pamięci
Daniel Gałązka z Zespołem - Kiedy się Bóg pochylił
Daniel Gałązka z Zespołem - Człowiek Boga wydał
Daniel Gałązka z Zespołem - Bezbronna kolęda
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Pastorałka
Adam Andryszczyk - Gorzka pastorałka
Michał Bajor i Agata Kulesza - Cicha noc
Michał Bajor i Joanna Kulig - Mizerna, cicha
Stanisława Celińska - Jezus Malusieńki
Stanisława Celińska - Nie było miejsca dla Ciebie
Marek Napiórkowski i Artur Lesicki - Szara kolęda

 

 

Brak komentarzy: