poniedziałek, 29 marca 2021

Odcinek 620.

Lista utworów zagranych w 620. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Voo Voo - Piosenka
Mela Koteluk i Kwadrofonik - Piosenka
Antek Sojka - Zabiorę Ciebie
Dorota Miśkiewicz i Henryk Miśkiewicz - Nasze senne sprawy
Leski - Nie chcę zmieniać nic
Leski - Supersam
Pola Chobot i Adam Baran - Krzycz
Pola Chobot i Adam Baran - Trzeba mi
Pola Chobot i Adam Baran - Fruń
Pola Chobot i Adam Baran - Śpiące okna
Kaśka Sochacka - Wiśnia
Kaśka Sochacka - Nie było Cię
Kaśka Sochacka - Spędź ze mną trochę czasu jeszcze
Kaśka Sochacka - Mróz
Kaśka Sochacka i Kortez - Dla mnie to już koniec
Kaśka Sochacka - Ciche dni
Kaśka Sochacka - Znowu jestem w punkcie, który dawno temu już minęłam
Kaśka Sochacka - Z soboty na niedzielę
Kaśka Sochacka - Balkon
Kozyrska x Sieczak - Jestem
Miro Kępiński - Primal Time

 

Brak komentarzy: