poniedziałek, 29 czerwca 2020

Odcinek 583.

Lista utworów zagranych w 583. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Piotr Rogucki i Poznański Chór Chłopięcy - Polityka i moralność
Barbara Krafftówna i Jerzy Wasowski - Najwyższa mądrość
Natalia Grosiak - Ktoś zbudził mnie
Kortez - Już nie pamiętam
Kortez - Hej wy
Kortez - Od dawna już wiem
Kortez - Dobrze, że Cię mam
Kortez - Boję się
Kortez - Mój dom
Kortez - Nad morzem
Kortez - Niby nic
Kaśka Sochacka - Wiśnia
Łukasz Jemioła - Zrób to tak
Łukasz Jemioła - Ach, Ludwiko!
Łukasz Jemioła - Stachu
Łukasz Jemioła - Już nigdy
Łukasz Jemioła - A ja sobie gram na banjo
Łukasz Jemioła - Chodź na piwko
Łukasz Jemioła - Karmazynowe tango
Łukasz Jemioła - Kiedy będziesz zakochany
Łukasz Jemioła - Gdybym ja miał cztery nogi
Stare Dobre Małżeństwo - Cóż mogę? Coraz gorzej widzę
Stare Dobre Małżeństwo - Z rozkazu serca, ognia, powietrza i wody


Brak komentarzy: