poniedziałek, 25 maja 2020

Odcinek 578.

Lista utworów zagranych w 578. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Kazik - Powiedzcie, że kochacie nas
Michał Konstrat - Gnuśność
Michał Konstrat - Na strychu wspomnień
Michał Konstrat - Leśne wariacje
Michał Konstrat - Spotkanie po latach
Michał Konstrat - Porośnięci kurzem
Michał Konstrat - Tęsknota
Michał Konstrat - Tak wiele jest domów gdzie miłość za oknem
Adam Andryszczyk - Syn marnotrawny
Piotr Bukartyk - Durna miłość
Marcin Różycki - Spowiedź
Mariusz Lubomski - Złe towarzystwo
Mariusz Lubomski - Lunonauta
Mariusz Lubomski - Już nie płynę
Mariusz Lubomski - Ja jestem mąż
Mariusz Lubomski - Nie skreślaj mnie
Mariusz Lubomski - Krótko o mnie
Mariusz Lubomski - Ciągle pada
Mariusz Lubomski - Jack długonogi
Mariusz Lubomski - Spacerologia
Mariusz Lubomski - Moje miejsce
Mariusz Lubomski - Niedorozwinięty


Brak komentarzy: