poniedziałek, 23 grudnia 2019

Odcinek 556.

Lista utworów zagranych w 556. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Waldemar Śmiałkowski - Gdy przyjdą święta
Waldemar Śmiałkowski - Czas na cuda
Waldemar Śmiałkowski - Całe szczęście
Piotr Bukartyk - Coś jakby kolęda
Piotr Bukartyk - Świąteczna pocieszanka
Młynarski Plays Młynarski - Szara kolęda
Magda Umer - Kolęda dla tęczowego Boga
Magda Umer - Kolęda dla nieobecnych
Joanna Kulig - Chociaż zmęczona
Ania Rusowicz i Adam Nowak - Trudne życzenia
Czesław Mozil i Grajkowie Przyszłości - Pastorałka 2018
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Pastorałka
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - A kiedy zamkną moją fabrykę
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Każdy chce być
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Wilki
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Zielony samochód
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Mężczyzna w za dużej marynarce
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Moja prywatna Atlantyda
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Pociąg spojrzeń
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Osiem lat
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Jeśli masz do mnie żal
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Przed końcem świata
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Będę czekał (milion lat)
Marcin Skrzypczak - Kolęda wędrująca
Szymon Zychowicz - Kolęda niepokoju
Robert Kasprzycki - Kolęda nova
Daniel Gałązka z zespołem - Kiedy się Bóg pochylił
Daniel Gałązka z zespołem - Bezbronna kolęda
Daniel Gałązka z zespołem - Niema kolęda
Andrzej Wawrzyniak - Podzielmy się milczeniem
Andrzej Wawrzyniak - Hej kolędo leć
Leski - Dzisiaj w Betlejem 

 

Brak komentarzy: