poniedziałek, 2 grudnia 2019

Odcinek 553.

Lista utworów zagranych w 553. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Marek Andrzejewski - Idzie grudzień
Sąstąd - Stany
Sąstąd - Bioło-czarny
Panieneczki - Heniuchna
Panieneczki - Oj, gdzie ja jadę
Panieneczki - Wynoś się
Panieneczki - Po cóżeś mnie moja mamo
Marek Dyjak - Piękny instalator
Marek Dyjak - Zapalasz ogień 
Marek Dyjak - Piosenka na klęczkach
Marek Dyjak - Bez
Marek Dyjak - Pies
Marek Dyjak - Jeszcze ryby
Marek Dyjak - Warszawo
Marek Dyjak - Przywykłem już
Marek Dyjak i Renata Przemyk - Wielka
Wojciech Gęsicki - Tańczmy po miłości kres
Wojciech Gęsicki - Prośba
Wojciech Gęsicki - Odpowiedź na list II
Łukasz Majewski - Siup
Irena Salwowska - W pościeli
Michał Bajor - Jak ten śnieg pada
Michał Bajor - Bez sił ballada
Basia Stępniak-Wilk - Byłam grzeczna

Brak komentarzy: