poniedziałek, 2 września 2019

Odcinek 540.

Lista utworów zagranych w 540. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Krzysztof Napiórkowski - Widzę dziś chłopców lata
Krzysztof Napiórkowski - Nie wchodź łagodnie do tej dobrej nocy
Krzysztof Napiórkowski - Optymistycznie
Krzysztof Napiórkowski - Ludzie mówią
Krzysztof Napiórkowski - Sen o dniu
Marcin Styczeń - Amen
Marcin Styczeń - Prawie jak ten blues
Stare Dobre Małżeństwo - Istota przeznaczenia
Stare Dobre Małżeństwo - Blizny czasu
Stare Dobre Małżeństwo - Film mojego snu
Daniel Gałązka z zespołem - Drogo wskazy
Daniel Gałązka z zespołem - Tacy my znikąd
Daniel Gałązka z zespołem - Żyję tak dalej
Czerwony Tulipan - Kometa
Czerwony Tulipan - Sarajewo
Czerwony Tulipan - Postmodernizm
Czerwony Tulipan - Tańczmy po miłości kres
Szymon Zychowicz - Gdy umrę w Tobie
Szymon Zychowicz - Daremne żale
Szymon Zychowicz - On
Szymon Zychowicz - Zegar
Retrospektakl - Czmur
Retrospektakl - Latarniany blask
Retrospektakl - Deszczowa
Retrospektakl - Ballada majowa
Stanisław Soyka - Nie ma ich
Stanisław Soyka - Lubię wracać do Warszawy
Stanisław Soyka - Tango pozostało
Stanisław Soyka - I już i tyle
Kwiat Jabłoni - Kto powie mi jak
Kwiat Jabłoni - Wody mi daj
Kwiat Jabłoni - Nie ma czasu

 

Brak komentarzy: