poniedziałek, 4 lutego 2019

Odcinek 510.

Lista utworów zagranych w 510. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Krzysztof Myszkowski - Oswojony przez śmierć
Antek Sojka - Po niebie
Stanisław Soyka - Przyszedł czas na zmiany
Stanisław Soyka - Lubię wracać do Warszawy
Stanisław Soyka - Nie ma ich
Stanisław Soyka - Zależy mi
Stanisław Soyka - Mamulu tatulu
Stanisław Soyka - Ciszy nie unikaj
Stanisław Soyka - W Piotrowym mateczniku
Kwiat Jabłoni - Dzień dobry
Kwiat Jabłoni - Nie ma czasu
Kwiat Jabłoni - Kto powie mi jak
Kwiat Jabłoni - Chodźmy nad wodę
Kwiat Jabłoni - Wzięli zamknęli mi klub
Kwiat Jabłoni - Wody mi daj (intro)
Kwiat Jabłoni - Wody mi daj
Kwiat Jabłoni - Turysta
Michał Bajor - Moja miłość największa
Michał Bajor - Kocham jutro
Michał Bajor - Błogosławiona bądź każda pogodo
Raz Dwa Trzy i Henryk Miśkiewicz - Jestem tylko przechodniem
Grzegorz Tomczak - Maleńka, nie wolno się żegnać w ten sposób
Bogusław Nowicki - Zraniony
Tomasz Kordeusz - Magiczny dom
Jacek Gutry - Chwały dni
Krzysztof Myszkowski - Żydowski poeta

 

Brak komentarzy: