poniedziałek, 29 października 2018

Odcinek 498.

Lista utworów zagranych w 498. odcinku "Stefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Ivo Kmiecik - Płomyczek
Ivo Kmiecik - Dym
Ivo Kmiecik - Woda
Daniel Gałązka z Zespołem - Okrywasz się cieplej
Daniel Gałązka z Zespołem - Pod kątem
Daniel Gałązka z Zespołem - Wszystko jasne
Daniel Gałązka z Zespołem - I zobacz
Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać
Kwiat Jabłoni - Niemożliwe
Kwiat Jabłoni - Za siódmą chmurą
Tęskno - Mapa
Mirosław Czyżykiewicz i Witold Cisło - Fiński nóż
Mirosław Czyżykiewicz i Witold Cisło - Moja cygańska
Mirosław Czyżykiewicz i Witold Cisło - Konie narowiste
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Dom z kryształu
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Liryczna
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Chłopcy odeszli
Adam Andryszczyk - Ostatnia prosta
Marek Majewski - Z księgi wyjścia
Daniel Gałązka z Zespołem - Żyję tak dalej
Daniel Gałązka z Zespołem - Rodzą się dzieci
Daniel Gałązka z Zespołem - Łączą się ludzie
Daniel Gałązka z Zespołem - Jesteśmy z łzy
Szymon Zychowicz - Życzenie Anny
Szymon Zychowicz - Kołysanka dla Antosia 

 

Brak komentarzy: