poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Odcinek 486.

Lista utworów zagranych w 486. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Maja Kleszcz & incarNations - Mocno trzymaj mnie
Marek Piekarczyk i Krzysztof Jaworski - Bracie mój nieznajomy
Adam Nowak i Krzysztof Jaworski - Chłopcy od pustki
Leski - Pocisk
Kortez - Stare drzewa
Tomek Wachnowski - Przebieranki
Tomek Wachnowski - Niech Ci trunek da frasunek
Tomek Wachnowski - Raport z Aleppo
Tomek Wachnowski - Ballada o ślepym losie
Tomek Wachnowski - Dlaczego
Tomek Wachnowski - Rachunek
Tomek Wachnowski - W moim teatrze
Tomek Wachnowski - Karnawał w nowosielskoj oblasti
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - A ja sobie gram na gramofonie
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - Ja mam czas, ja poczekam
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - Ameryka
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - Nic o Tobie nie wiem
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - To ostatnia niedziela
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - Warszawo ma
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - Młodym być i więcej nic
Młynarski-Masecki Jazz Camerata Varsoviensis - Piosenka o mojej Warszawie
Tomek Wachnowski - Bal na Lubiance
Tomek Wachnowski - Podzwonne dla Piotra Skrzyneckiego
Tomek Wachnowski - Piosenka na użytek domowy
Tomek Wachnowski - Pastorałka z zawężonym widnokręgiem
Tomek Wachnowski - Pars pro toto
Maja Kleszcz & incarNations - Przynieś kwiaty

 

Brak komentarzy: