poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Odcinek 469.

Lista utworów zagranych w 469. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Stare Dobre Małżeństwo - Korektor rzeczywistości
Stare Dobre Małżeństwo - Błogosławieństwo płaczu
Stare Dobre Małżeństwo - Bez nadziei na cud
Limboski - Czarne bramy
Limboski - Nie idź tam 
Krzysztof Napiórkowski - Nigdy nie wrócę
Krzysztof Napiórkowski - Jasny
Krzysztof Napiórkowski - Rusz się z domu
Krzysztof Napiórkowski - Nie masz dokąd pójść
Krzysztof Napiórkowski - Widzę dziś chłopców lata
Krzysztof Napiórkowski - Nie wchodź łagodnie do tej dobrej nocy
Krzysztof Napiórkowski - A śmierć utraci swoją władzę
Krzysztof Napiórkowski - W czas zmartwychwstania
Daniel Gałązka z Zespołem - Drogo wskazy
Daniel Gałązka z Zespołem - Może na pierwszy rzut słowa
Daniel Gałązka z Zespołem - Rodzą się dzieci
Daniel Gałązka z Zespołem - Tacy my znikąd
Daniel Gałązka z Zespołem - Żyję tak dalej
Leski -  Było
Leski - Autofobia
Leski - Dezerter
Krzysztof Napiórkowski - Optymistycznie
Krzysztof Napiórkowski - Ludzie mówią
Krzysztof Napiórkowski - Sen o dniu
Krzysztof Napiórkowski - W tym zwariowanym świecie
Jacek Kaczmarski - Postmodernizm
Jacek Kaczmarski - Źródło

 

Brak komentarzy: