poniedziałek, 9 października 2017

Odcinek 443.

Lista utworów zagranych w 443. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Iwona Loranc - Bo jak Cię mam zapomnieć
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Zapowiadało się na deszcz
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Przeciwne przyciągania
Łukasz Majewski i Iwona Loranc - Najprostsze z rozstań
Łukasz Majewski i Iwona Loranc - Jednego możesz być dziś pewny
Krystyna Możejko z zespołem - Cień
Krystyna Możejko z zespołem - Dworcowy bezdomny
Krystyna Możejko z zespołem - Niebo
Karolina Skrzyńska - Dalej biec
Karolina Skrzyńska - Jestem
Karolina Skrzyńska - Sieć pajęcza
Karolina Skrzyńska - Przedświt
Karolina Skrzyńska - Płyń, płyń
Kortez - Dobry moment
Grzegorz Turnau - Koszula
Marek Grechuta - Twoja postać
Joanna Lewandowska - Miłość
Magda Umer - Ocalić od zapomnienia
Plateau i Wojciech Waglewski - Gdziekolwiek
Tomasz Steńczyk - W dzikie wino zaplątani
Tomasz Steńczyk - Na całych jeziorach Ty
Katarzyna Groniec - Ja nie chcę spać
Nosowska - Kto tam u Ciebie jest?
Justyna Szafran - Miasteczko cud
Marcin Januszkiewicz - Części zamienne
Wojciech Majewski i Zbigniew Zamachowski - Lepiej
Wojciech Majewski Quintet - Dni, których nie znamy
Wojciech Majewski Quintet - Wszystko dla Twej miłości
 

Brak komentarzy: