poniedziałek, 2 października 2017

Odcinek 442.

Lista utworów zagranych 442. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Lepi.my - Zima
Stare Dobre Małżeństwo - Przechyla się ku jesieni ziemia
Wolna Grupa Bukowina - Październik
Olek Grotowski i Małgorzata Zwierzchowska - Jesień idzie
Magda Umer - Koncert jesienny na dwa świerszcze i wiatr w kominie
Magda Umer i Janusz Strobel - Czas rozpalić piec
Krystyna Możejko z zespołem - Prośba o...
Krystyna Możejko z zespołem - Dokąd
Krystyna Możejko z zespołem - Tęskniacz
Krystyna Możejko z zespołem - Złotomilczenie
Krystyna Możejko z zespołem - Nowy rozdział
Krystyna Możejko z zespołem - Kołyska
Krystyna Możejko z zespołem - Ostatnia piosenka
Andrzej Garczarek - Kołysanka na ścianę wschodnią
Andrzej Garczarek - Karol
Kamil Wasicki - Nie miej mi za złe
Kamil Wasicki - Posiedź poczekaj
Wojciech Młynarski - Ach to był za szał gdy Duduś grał
Maciej Maleńczuk - Mam zaśpiewać coś o cyrku
Michał Bajor - Błogosławiona bądź każda pogodo
Michał Bajor - Błędny rycerz
Michał Bajor - Moja miłość największa
Michał Bajor - Kocham jutro
Czesław Śpiewa i Arte Dei Suonatori - Na wyspie Bergamocie
Czesław Śpiewa i Arte Dei Suonatori - Pokłóciły się zwierzaki
Czesław Śpiewa i Arte Dei Suonatori - Kaczka polaczka
Czesław Śpiewa i Arte Dei Suonatori - Na straganie
Kortez - Dobry moment
Kortez - Co myślisz?
Kortez - Uleciało
Anna Smołowik - Aktywiści

 

Brak komentarzy: