poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Odcinek 416.

Lista utworów zagranych w 416. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Piotr Bukartyk - O przyjaźni
Maja Kleszcz i Kwartet Prowincjonalny - Mój Anioł się sprzedał niedrogo
Voo Voo - Poniedziałek
Voo Voo - Sobota
Voo Voo - Niedziela
Pablopavo i Ludziki - Jestem
Pablopavo i Ludziki - Adam
Gaba Kulka - Kruche
Gaba Kulka - Jaki kolor
Monika Parczyńska - Zanim się usta spierzchną
Grzegorz Paczkowski - Wołanie po imieniu
Andriej Kotin - Dezerter
Jędrys - Inkluzje
Julita Zielińska - Nie stój u ciemnych świata wód...
Robert Kasprzycki - Trzymaj się wiatru kochana
Robert Kasprzycki - Rozmarynowa
Robert Kasprzycki - Tristessa
Basia Raduszkiewicz - Natchnienie
Basia Raduszkiewicz, Jarek Kordaczuk i ProForma - Sens
Czerwony Tulipan - Jedyne, co mam
Czerwony Tulipan - Mądrość - a ja go nie rozumiem
Czerwony Tulipan - Sekret Kardynała Richelieu
Czerwony Tulipan - A ja chcę tu być
Czerwony Tulipan - Herbata w barze przy dworcu
Czerwony Tulipan - Oszukać pragnę czas

 

Brak komentarzy: