poniedziałek, 26 grudnia 2016

Odcinek 402.

Lista utworów zagranych w 402. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Waldemar Śmiałkowski - Całe szczęście
Młynarski Plays Młynarski - Szara kolęda
Magda Umer i Grzegorz Turnau - Kolęda dla tęczowego Boga
Stanisława Celińska - Kołysanka
Stanisława Celińska - Jezus malusieńki
Stanisława Celińska - Nie było miejsca dla Ciebie
Szymon Zychowicz - Kolęda niepokoju
Szymon Zychowicz - Za oknem gwiazda
Mariusz Lubomski - Idą trzej królowie
Piotr Bukartyk - Świąteczna pocieszanka
Piotr Woźniak - Paśli pasterze woły
Daniel Gałązka z zespołem - Bezbronna kolęda
Daniel Gałązka z zespołem - Kiedy się Bóg pochylił
Daniel Gałązka z zespołem - Niema kolęda
Andrzej Wawrzyniak - Podzielmy się milczeniem
Andrzej Wawrzyniak - Hej kolędo leć
Robert Kasprzycki - Kolęda nova
Marcin Skrzypczak - Kolęda wędrująca
Basia Raduszkiewicz i Tomek Wachnowski - I nie proszę o nic
Andrzej Poniedzielski - Pilnujmy marzeń
Szymon Zychowicz - Boże, który wiesz
Kortez - Co myślisz?
Kortez - Ludzie z lodu
Mikromusic - Po co ja tu jestem
Mikromusic i Skubas - Bezwładnie
Mikromusic i Skubas - Szarość
Ewa Rutkowska - Jak to dziewczyna
Raz Dwa Trzy i Kinga Preis - Pod niebem pełnym cudów

 

Brak komentarzy: