poniedziałek, 26 września 2016

Odcinek 389.

Lista utworów zagranych w 389. odcinku "Stefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Raz Dwa Trzy i Henryk Miśkiewicz - Jestem tylko przechodniem
Raz Dwa Trzy i Henryk Miśkiewicz - Idę przed siebie
Raz Dwa Trzy i Ania Rusowicz - Nie będziemy
Krystyna Świątecka - Nie przechodź obok mnie
Krystyna Świątecka - Na krawędzi dnia
Czerwony Tulipan - Wybuduj mi dom
Czerwony Tulipan - To Twoje oczy
Krzysztof Napiórkowski i Adam Strug - Druga jesień
Krzysztof Napiórkowski - Pytania (Repryza)
Hałabuda - Dziewczyna bez marzeń
Mikołaj Korzistka - Taki los
Bez Jacka - Polanka
Stare Dobre Małżeństwo - Ludzie
Krzysztof Myszkowski - Film mojego snu
Stare Dobre Małżeństwo - Nie brookliński most
Miąższ - Granice
Jakub Blokesz - Kiedyś byłem stary
Paweł Ruszkowski - Zielono mi
Grzegorz Turnau - Dziękuję za list
Raz Dwa Trzy i Grzegorz Turnau - W wielkim mieście

 

Brak komentarzy: