poniedziałek, 7 marca 2016

Odcinek 360.

Lista utworów zagranych w 360. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Anna Serafińska - Kobiety, których nie ma
Magda Umer - Luna srebrnooka
Katarzyna Groniec - Ja nie chcę spać
Nosowska - Jeszcze zima
Nosowska - Kto tam u Ciebie jest
Stanisław Soyka - Uciekaj moje serce
Stanisław Soyka - Jedni piszą wiersze piórem
Tomasz Steńczyk - Piosenka o okularnikach
Marek Dyjak - Kiedy mnie już nie będzie
Raz Dwa Trzy - Oczy tej małej
Paweł Ruszkowski - Kłaniam Ci się Kościerzyno
Paweł Ruszkowski - Musisz mi pomóc
Paweł Ruszkowski - Ars poetica
Paweł Ruszkowski - Pierwsza przechadzka
Mikromusic - Po co ja tu jestem
Maria Peszek - Modern Holocaust
Maria Peszek - Krew na ulicach
Maria Peszek - EJ Maria
Kid Brown - Kobieta
Robert Kasprzycki - Rozmarynowa
Elżbieta Adamiak - Chodzą ulicami ludzie
Zuzanna Moczek - Jednooka
Daniel Gałązka z zespołem - Wszystko jasne
Chwila Nieuwagi - Pedziała mi matka
Jerzy Bożyk - Chandra blues

 

Brak komentarzy: