poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Odcinek 316.

Lista utworów zagranych w 316. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Stare Dobre Małżeństwo - To ci dodaje sił
Stare Dobre Małżeństwo - Pięćdziesiątka
Stare Dobre Małżeństwo - Kompresja ciszy
Michał Łanuszka - Aleksandra odchodzi
Michał Łanuszka - Poczekaj
Alosza Awdiejew - Kim ja jestem
Alosza Awdiejew - Chłopcy źli
Alosza Awdiejew - Ten wieczór
Alosza Awdiejew - Jestem tutaj
Artur Andrus - Baba na psy
Artur Andrus - Biodro ułana
Artur Andrus - Zając na Manhattanie
Piotr Woźniak - A.I.E.
Piotr Woźniak - Napisz mi o miłości
Piotr Woźniak - Tango mortale
Łukasz Majewski - Pancerz
Łukasz Majewski - Światy
Łukasz Majewski - Pamięci Jacka K.
Mateusz Nagórski i Andrzej Dębowski - Ewa śpi
Mateusz Nagórski i Andrzej Dębowski - Tyle o Tobie
Mateusz Nagórski i Andrzej Dębowski - Da Capo...
Mikromusic - Pod włos
Domowe Melodie - Cicho
Czerwony Tulipan - Ja tonę
Czerwony Tulipan - Song o ciszy
Zespół Piwnicy Pod Baranami - Przychodzimy, odchodzimy
Zespół Piwnicy Pod Baranami - Piotr
Zespół Piwnicy Pod Baranami - Ta nasza młodość
Andrzej Sikorowski - Żal za Piotrem S.


Brak komentarzy: