poniedziałek, 29 września 2014

Odcinek 286.

Lista utworów zagranych w 286. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Leonard Cohen - My oh my
Leonard Cohen - A street
Raz Dwa Trzy - Tylko we mgle błądzi człowiek
Raz Dwa Trzy - Mam imię, nazwisko i pracę
Raz Dwa Trzy - Jestem tylko przechodniem
Raz Dwa Trzy - Skąd przybywasz
Raz Dwa Trzy - Już
Raz Dwa Trzy - Trudno nie wierzyć w nic
Organek - Głupi ja
Organek - O, Matko!
Organek - Ta nasza młodość
Czyści Jak Łza - Cieplej jest
Czyści Jak Łza - Klub akwarystów
Jerzy Wasowski - Widmo komercjalizmu
Jerzy Wasowski i Anna Maria Jopek - Ktoś zbudził mnie
Jerzy Wasowski i Monika Borzym - Fortuna kołem się toczy
Jerzy Wasowski - To ona
Jerzy Wasowski - Mnie za to płacą
Karolina Czarnecka - Rozdział I lepszy
Karolina Czarnecka - Stolica
Karolina Czarnecka - Rozdział II za długi
Karolina Czarnecka - Mity Tiny
Karolina Czarnecka - Rozdział III Tina leci
Karolina Czarnecka i L.U.C. - Demakijaż
Karolina Czarnecka - Rozdział IV otwarty
Karolina Czarnecka - Hera koka hasz LSD
Leonard Cohen - Nevermind
Leonard Cohen - Slow


Brak komentarzy: