poniedziałek, 11 listopada 2013

Odcinek 240.

Lista utworów zagranych w 240. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Antonina Krzysztoń - Ulica elbląska
Marek Grechuta - Wolność
Stare Dobre Małżeństwo - Wolność
Piotr Bukartyk - Nie mówię kto
Rykoszept - Torba na rzeczy pospolite
Krystyna Świątecka - Ja tonę 
Krystyna Świątecka - Kobieta i mężczyzna
Krystyna Świątecka - Koniugacje
Krystyna Świątecka - Niezauważalna
Krystyna Świątecka - Nie przechodź obok mnie
Czerwony Tulipan - Sarajewo
Piotr Krępeć - Song for my mum
Piotr Krępeć - Minimal
Łukasz Majewski - Ballada proekologiczna
Łukasz Majewski - Słów kilka o tym co mógłbym
Chwila Nieuwagi - Dzwony
Chwila Nieuwagi - Przedwiośnie
Jakub Pawlak - Wyratuj ty mnie z męki
Jakub Pawlak - Ballada o arenie cyrkowej
Andrzej Dębowski - Spacer witalistyczny
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Piosenka ze szkłem
Andriej Kotin - Eksperymenty
Remigiusz Szuman - Opowieści frontowe
Przemek Mazurek - Księga skarg i zażaleń
Przemek Mazurek - Co tam macie panie Maciej
Dominika Barabas - Może mi być ciężko umierać

 

Brak komentarzy: