poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Odcinek 227.

Lista utworów zagranych w 227. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Paweł Leszoski - Słowo
Andriej Kotin - Mam czas
Andriej Kotin - Iskra
Tomasz Salej - Kanon
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Tango umieram
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Męski strach
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Koniaczek
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Wielki cud
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Kropka kreska
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Piosenka ze szkłem
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Niech się toczy
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Nie smutniej
Paweł Wójcik i Tomasz Sarniak - Mój Bóg
Bogusław Bierwiaczonek - Gorące powietrze
Bogusław Bierwiaczonek - Kim jest ten ktoś
Daniel Gałązka z Zespołem - To była bardzo potrzebna miłość
Daniel Gałązka z Zespołem - Między narodzinami
Daniel Gałązka z Zespołem - I z tą różnicą
Kuba Sienkiewicz - Źródło
Nosowska - Ulala
Nosowska - Nim wstanie dzień
Marcin Różycki - Kiedy Cię nie ma
Marcin Różycki - Przebudzenia
Paweł Leszoski - Krótka dygresja o przemijaniu


Brak komentarzy: