wtorek, 9 lipca 2013

Odcinek 222.

Lista utworów zagranych w 222. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Mikromusic - Sopot
Krzysztof Napiórkowski - Wyspa
Krzysztof Napiórkowski - Pustosłowie
Quasimodo - Moja modlitwa
Quasimodo - Odnośnik
Tomasz Steńczyk - Bitwa z myślami
Tomasz Steńczyk - Duchologia
Piotr Bukartyk - Z tylu chmur
Piotr Bukartyk - Mecenat
Marek Dyjak - Ja jestem Dyjak
Marek Dyjak - Na zakręcie
Daniel Gałązka z zespołem - Świat odległości
Daniel Gałązka z zespołem - Zostanie po Tobie to wszystko
Karolina Cicha i Tomasz Budzyński - Zanim
Karolina Cicha i Mamadou Diouf - Nasze miejsce
Maja Kleszcz & incarNations - Jesteś jak las
Maja Kleszcz & incarNations - I put a spell on you
Basia Beuth - Więcej nic nie zależy ode mnie
Basia Beuth - Czysto
Katarzyna Groniec - Pin-up princess
Katarzyna Groniec - Już nie palę
Joanna Kondrat - Jeszcze nie teraz
Joanna Kondrat - Ptaki
Anna Maria Jopek - Rdzawe liście
Anna Maria Jopek - Uciekaj, uciekaj

P.S. Audycja odbyła się bez udziału autora. Autor wbrew swej woli i planom przeleżał cały wieczór i noc z okładem na twarzy po wizycie u dentysty... za co słuchaczy przeprasza i obiecuje, że więcej w dniu audycji dentysty odwiedzać nie będzie!

Brak komentarzy: