poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Odcinek 211.

Lista utworów zagranych w 211. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Krzysztof Napiórkowski - Zawirował nagle
Kamil Wasicki - Każdy milczy o czym innym
Andrzej Poniedzielski - Trzy siostry
Andrzej Poniedzielski - Kamień i mgła
Andrzej Poniedzielski - Zielona pani ziemio
Andrzej Poniedzielski - Elegancka piosenka o szczęściu
Marek Dyjak - Tomaszów
Marek Dyjak - Kiedy mnie już nie będzie
Marek Dyjak - Na zakręcie
Cisza Jak Ta - Już dobrze
Cisza Jak Ta - Kraniec świata
Cisza Jak Ta - Złudzenia
Cisza Jak Ta - Tak Cię kocham
Aga Kostencka i Andrzej Marczyński - Samba trawy
Andrzej Marczyński - Filozofia
Daniel Gałązka Z Zespołem - Zostanie po Tobie to wszystko
Daniel Gałązka Z Zespołem - Świat odległości
Daniel Gałązka Z Zespołem - Między narodzinami
Daniel Gałązka Z Zespołem - Niewłasność
Daniel Gałązka Z Zespołem - To nieważne prawie
Daniel Gałązka Z Zespołem - I z tą różnicą
Michał Bajor - Nie opuszczaj mnie
Magda Umer - Zmierzch


Brak komentarzy: