poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Odcinek 210.

Lista utworów zagranych w 210. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Krzysztof Napiórkowski - Piosenka dla J.
Andrzej Poniedzielski - Szumi czas
Andrzej Poniedzielski - Wywar z przywar
Andrzej Poniedzielski - Sentymentu mgła
Karolina Skrzyńska - Hej w oddali
Basia Beuth - Bossa na odległość
Basia Beuth - Wystarczy chcieć
Joanna Kondrat - Jeszcze nie teraz
Joanna Kondrat - Ptaki
Aga Zaryan - Ten świat
Adam Strug - Ptaki
Dominika Barabas - Chwilowo
Magda Umer - Jaśniej
Magda Umer - Osobno
Daniel Gałązka z Zespołem - Często się niebo nad tobą otwiera
Daniel Gałązka z Zespołem - Nie wiem nic o sobie
Daniel Gałązka z Zespołem - Bezsiły
Daniel Gałązka z Zespołem - Zwody
Daniel Gałązka z Zespołem - My dzieci
Daniel Gałązka z Zespołem - Dotykam dachów
Maja Kleszcz & incarNations - Zabrakło łez
Maja Kleszcz & incarNations - Liczenie gwiazd
Cisza Jak Ta - Już dobrze   


Brak komentarzy: