poniedziałek, 17 grudnia 2012

Odcinek 193.

Lista utworów zagranych w 193. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Marek Gałązka i Grupa Po Drodze - Piosenka o starszych ludziach
Magda Umer i Wojciech Mann - Na całej połaci śnieg
Magda Umer, Jacek Kleyff i Jerzy Słomiński - Płachta nieba
Magda Umer - Atramentowa rumba
Magda Umer - Jaśniej
Magda Umer - Osobno
Magda Umer - Słynny niebieski prochowiec
Magda Umer - I ciągle dal
Lubelska Federacja Bardów - Komunia
Lubelska Federacja Bardów - Się (Iście)
Lubelska Federacja Bardów - Nie byłem stróżem ognia w moim domu
Lubelska Federacja Bardów - Kropka nad ypsylonem
Lubelska Federacja Bardów - Przystępuję do Ciebie na wskroś
Lubelska Federacja Bardów - Pieśń: Hymn do łaźni
BaBu Król - Noc albo oczekiwanie na śniadanie
Good Staff i Robert Kasprzycki - Między nami nic nie było
Good Staff - Przyjście
Good Staff - Natchnienie
Daniel Gałązka z zespołem - My dzieci
Daniel Gałązka z zespołem - Niewłasność
Grzegorz Marchowski - Byle
Agnellus - Stworzę na nowo
Agnellus - Taratara
Agnellus - Leżenia
Agnellus - Wywód jestem'u
Jarek Kordaczuk, Basia Raduszkiewicz, ProForma - Piosenka o końcu świata
Jaromir Nohavica - Jine to nebude
Jaromir Nohavica - Mam jizvu na rtu


Brak komentarzy: