poniedziałek, 10 grudnia 2012

Odcinek 192.

Lista utworów zagranych w 192. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Marek Grechuta - Korowód
Agata Grześkiewicz - Gałązka wiśni
Agata Grześkiewicz - Renoir
Agata Grześkiewicz - Poznałam pana
Agata Grześkiewicz - Kręć się katarynko
Jakub Pawlak - Lament nad kakaem
Paweł Wójcik - Lufa
Paweł Wójcik - Tango umieram
Daniel Gałązka z Zespołem - Świat odległości
Daniel Gałązka z Zespołem - Między narodzinami
Daniel Gałązka z Zespołem - Chociaż zejdziemy pod kamień
Daniel Gałązka z Zespołem - To była bardzo potrzebna miłość
Michał Łanuszka - Kutno na smutno
Michał Łanuszka - Minutowa dwupłaszczyznowa
Michał Łanuszka - Deszczówna
Arek Zawiliński i Na Drodze - Mijam
Arek Zawiliński i Na Drodze - Z księgi łez
Good Staff - Subtilis
Good Staff - Echo
Good Staff - Marzenie
Sergiusz Stańczuk - Gołębnik
Sergiusz Stańczuk - Miejsca w których Cię nie mam
Sergiusz Stańczuk - Kiedy prawdy jest więcej
Krzysztof Napiórkowski - Zima


Brak komentarzy: