poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Odcinek 177.

Lista utworów zagranych w 177. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Stare Dobre Małżeństwo - Niebo sierpniowe
Drużyna Wawrzyna - A tam jest niebo
Raz Dwa Trzy - Pod niebem pełnym cudów
Robert Kasprzycki - Niebo do wynajęcia
Sławek Kusz i QSZ - W niebie
Sławek Kusz i QSZ - Jeżeli
Sławek Kusz i QSZ - Zielony wiersz
Mateusz Rulski - Nie dałem ci butów
Mateusz Rulski - Nieboszczacza
Marcin Skrzypczak - Piosenka kulturalna
Apolinary POlek - Spotkałem
Paweł Leszoski - Nigdy ot tak
Katarzyna Brzozowska - Kołysanka
Daniel Gałązka z zespołem - Zostanie po Tobie
Daniel Gałązka z zespołem - Między narodzinami
Daniel Gałązka z zespołem - Ze mną trzeba o rozstaniu
Michał Łanuszka - Jeszcze jeszcze
Agnieszka Kostencka i Andrzej Marczyński - Wspomni Cię wiatr
Do Góry Dnem - Już po sezonie
Do Góry Dnem - Jeszcze tysiąc mil...
Do Góry Dnem - Idę, idę...
Do Góry Dnem - Jeszcze grajmy
Krzysztof Myszkowski - Debiut poetycki
Krzysztof Myszkowski - Oswojony przez śmierć
Jaromir Nohavica - Dežo
Jaromir Nohavica - Řeka zapomnění
Jaromir Nohavica - Z minula do budoucna


Brak komentarzy: