poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Odcinek 176.

Lista utworów zagranych w 176. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Tomasz Olszewski - Sina szminka
Krzysztof Napiórkowski - Jest czas
Krzysztof Napiórkowski - Planetarium
Krzysztof Napiórkowski - Piosenka dla J.
Krzysztof Napiórkowski - Wyspa
Paweł Leszoski - Dwoistość
Paweł Leszoski - Sesimbra
Paweł Leszoski - "Nie" - znajomy
Paweł Leszoski - Nigdy ot tak
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Złodziej
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Tak mi niedobrze
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Miłość relacji Szczecin-Poznań
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Dziękujemy wszystkim damom
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Indyk
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Nie lubię bluesa
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Dziewuszki
Przemek Mazurek i Przemek Smakulski - Gadu-gadu
Agnieszka Kostencka i Andrzej Marczyński - Nocny blues o małym miasteczku
Daniel Gałązka z zespołem - Świat odległości
Daniel Gałązka z zespołem - Zwody
Daniel Gałązka z zespołem - Bezsiły
Daniel Gałązka z zespołem - To nieważne prawie
Daniel Gałązka z zespołem - I z tą różnicą
Tomasz Steńczyk - Przeznaczenia
Justyna Kuśmierczyk - W górę, w dół
Plateau i Martyna Jakubowicz - Korowód


Brak komentarzy: