poniedziałek, 19 marca 2012

Odcinek 154.

Lista utworów zagranych w 154. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Marek Dyjak - Z ruchu moich ust
Marek Dyjak - Dziwna okolica
Marek Dyjak - Piosenka w samą porę
Marcin Różycki - Przebudzenia
Marcin Różycki - Kiedy Cię nie ma
Dzidka Muzolf - Nie budź mnie
Monika Parczyńska - Dziewczyna z zapałkami
Przemysław Kmietjan - Pariruram
Przemysław Kmietjan - Skakrates
Przemysław Kmietjan - Sen o wyspie
Przemysław Kmietjan - Dla takich chwil jak ta...
Krzysztof Napiórkowski - Wszystko gdzieś w nas
Krzysztof Napiórkowski - Panie wiotkiej trzciny
Krzysztof Napiórkowski - Zawirował nagle
O Niebo Lepiej - O niebo lepiej (Nie pytaj mnie)
Tomasz Steńczyk - Kiedy mnie już nie będzie
Tomasz Steńczyk - Przeznaczenia
Tomasz Steńczyk - Pokrzep mnie
Mariusz Lubomski - Nie skreślaj mnie
Mariusz Lubomski - Żeby
Krzysztof Kiljański - Sufit
Ania Kłys - Trzeba marzyć
Czesław Śpiewa - Słońce
Czesław Śpiewa - Walc
Katarzyna Groniec - Trawa


Brak komentarzy: