wtorek, 29 marca 2011

Odcinek 103.

Lista utworów zagranych w 103. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Stare Dobre Małżeństwo - Dobra wiadomość
Stare Dobre Małżeństwo - Zemsta słów
Stare Dobre Małżeństwo - Blues nocy bieszczadzkiej
Stare Dobre Małżeństwo - Biały kompas
Marek Dyjak - Po tamtej stronie
Marek Dyjak - Na krawędzi szkła
Antoni Muracki - Pejzaż z piosenką
Antoni Muracki - Całe życie, moja droga
Couleur Cafe - Więcej Ci opowiem
Chwila Nieuwagi - Liryka
Chwila Nieuwagi - Szybko
Szymon Zychowicz - Knajpa pod niskim sufitem
Szymon Zychowicz - Wyszedł z domu
Szymon Zychowicz - Pożegnanie z latarniami
Szymon Zychowicz - Ona była tak dziwna (Ona)
Kamil Wasicki - Chwyć mnie za rękę
Seweryn Krajewski - Pogoda na szczęście
Magda Umer - Luna srebrnooka
Lora Szafran - Uciekaj moje serce
Stanisław Soyka - Co by było gdyby nam zabrakło...
Grzegorz Turnau - Dziękuję za list
Basia Stępniak-Wilk - Futerko
Grzegorz Tomczak - Pewnie byłoby inaczej
Tomasz Szwed - Ja jestem lud
Raz Dwa Trzy - Czekam i wiem


Brak komentarzy: