wtorek, 28 września 2010

Odcinek 77.

Lista utworów zagranych w 77. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Marta Andrzejczyk - Bursztynowy ptaszek
Grzegorz Turnau - Wspomnienie
Lidia Jazgar i Galicja - Jesień
Stare Dobre Małżeństwo - Jesień
Trzy Dni Później - Jesień
Elżbieta Adamiak - Nie ma na co czekać
Anna Maria Jopek - Ja wysiadam
Raz Dwa Trzy - Oczy tej małej
Stanisław Soyka - Uciekaj moje serce
Justyna Panfilewicz - Kiedy mnie już nie będzie
Justyna Panfilewicz - Walczyk
Joanna Pilarska i Na Drodze - Tam, gdzie zaczyna się mój świat
Joanna Pilarska i Na Drodze - Jest taki świat
Arek Zawiliński i Na Drodze - Jędrek Połonina - Kary Koń
Tomasz Wachnowski - Czasami nam się zdaje
Tomasz Wachnowski - Znaki na niebie
Marek Dyjak - Bo jak Cię mam zapomnieć
Marek Dyjak - Ja jestem Dyjak
Marek Dyjak - Po tamtej stronie
Marek Dyjak - Na krawędzi szkła
Marek Dyjak - Durna miłość
Piotr Bukartyk - Inne kraje
Lena Piękniewska - Kundera


Brak komentarzy: