wtorek, 4 maja 2010

Odcinek 56.

Lista utworów zagranych w 56. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Waldemar Śmiałkowski - Piosenka o zmianie miejsca pracy oraz o tym, że w tej nowej mi też nie idzie najlepiej
Waldemar Śmiałkowski - Czas nas uczy pogody
Waldemar Śmiałkowski - Ona
Waldemar Śmiałkowski - Hotel film
Adam Andryszczyk - Majówka
Marta Andrzejczyk - Portretowanie umarłej
Basia Raduszkiewicz - Spojrzenie
Czerwony Tulipan - Song o ciszy
Czerwony Tulipan - Erotyk prosty
Paweł Szymański - Uroda zdarzeń
Lena Piękniewska - Odchodząc
Lidia Jazgaz z zespołem Galicja - Oczekiwanie
Lidia Jazgar z zespołem Galicja - Dookoła mgła
Lidia Jazgar z zespołem Galicja - Słowa (zaklęcia)
Lidia Jazgar z zespołem Galicja - Szczęście
Sekret Franciszka - Szczęście
Jaromir Nohavica - Moje mala valka
Antoni Muracki - Moja mała wojna
Krzysztof Daukszewicz - Deszcz pada na Mazurach
Wojtek Gęsicki - Prośba
Stare Dobre Małżeństwo - Ballada majowa
Stare Dobre Małżeństwo - Piosenka dla Wojtka Bellona
Stare Dobre Małżeństwo - U studni
Stare Dobre Małżeństwo - Odwet pozorów
Stare Dobre Małżeństwo - Tryumf sprawiedliwości
Paweł Szymański - Za późno by płakać



Brak komentarzy: