wtorek, 9 lutego 2010

Odcinek 45.

Lista utworów zagranych w 45. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Andrzej Garczarek - Naturalną koleją rzeczy
Tomasz Wachnowski - Dwa kieliszki
Tomasz Wachnowski - Ludzie lubią mieć
Tomasz Szwed - Ja jestem lud
Tomasz Szwed - Jak jest robota
Łukasz Jemioła - Na Gnojnej
Łukasz Jemioła - Pan Zbyszek
Piotr Bakal - Ja tu tylko kochani na chwilę
Apolinary POlek - Takie miasteczka
Apolinary POlek - Woła mnie słońce
Marcin Skrzypczak - Atletom polskim
Marcin Skrzypczak - Dokąd tak można
Tomasz Olszewski - To, co musi się zdarzyć
Adam Andryszczyk - Syn marnotrawny
Marcin Skrzypczak - Pastorałka z zawężonym widnokręgiem
Dota Kehr - Zum Glück
Dota Kehr - Auf den ersten Blick
Kamil Wasicki - Gdzieś między Bogiem
Mariusz Lubomski - Nie skreślaj mnie
Mariusz Lubomski - Już nie płynę
Basia Stępniak-Wilk - Morelowe misie
Andrzej Garczarek - Jak my w Wyszemborku Pana Jezusa witali

Brak komentarzy: