wtorek, 23 czerwca 2009

Odcinek 32.

Lista utworów zagranych w 32. odcinku "Strefy Niepotrzebnych Słów i Dźwięków":

Paweł Borzeński - Przystań pięknych myśli
Łukasz Jędrys - Mój bieszczadzki dom
Czerwony Tulipan - Grajek... ile pan dostaje
Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc - Szukałem Cię wśród jabłek
Raz Dwa Trzy - Przetrwamy
Stefan Brzozowski - Kometa
Antoni Muracki - Gdy jutro skoro świt
Tadeusz Woźniak - Mam ledwie bliznę
Elżbieta Wojnowska - Anioł stróż
Andrzej Garczarek - Naturalną koleją rzeczy
Piotr Bukartyk - Ideały
Jerzy Satanowski - Panie obłoczny
Jan Wołek - A jednak idę
Mariusz Lubomski - A teraz idę
Mikromusic - Tam nie ma mnie
Mikromusic - Brak mi już słów
Mikromusic - Każdą chwilę łap
Mikromusic - Sennik
Mikromusic - Bo mi
Mikromusic - Burzowa
Mikromusic - Motylki
Mikromusic - Dobrze jest

Brak komentarzy: